Du er her: Forside > Meglerhus - tips og erfaringer > Erstatning av tapspåførelse i Skandiabanken?
Erstatning av tapspåførelse i Skandiabanken?
Scrilla
11.05.2010 12:39
#2

Fikk avslag på erstatningsklagen min etter 20 dager med "behandling". Tapet stammer fra et par-tre dager hvor ikke fikk logget meg inn i nettbanken/traderen for å selge.

Er det noen som har fått innvilget deres krav? Jeg er fristet til å snakke med en advokat og klage de inn til bankklagenemda.
Fanatic
11.05.2010 14:04
#15997

Du kunne vel ringe inn ordrene?
CatchTrader
11.05.2010 14:11
#44

Skandiabankens Trader har vært forfulgt av feil i den siste tiden også. Senest i går skulle jeg legge inn ordre, men ble hindret pga. feilmelding.

Feil er uten tvil Skandiabanken sin skyld, og har intet med linjeproblemer mellom meg og skandiabanken å gjøre. Jeg fikk mail i fra Skandiabanken i dag, hvor de innrømmet problemene som nå skulle være i orden.

Hadde jeg tapt pga. dette så hadde jeg tatt saken videre - Ingen tvil om det.
Forsøk å løse det direkte med banken først, da det vil bli billigst for begge parter, uansett hvordan saken vil ende. Lykke til.
CatchTrader
11.05.2010 14:12
#45

Fanatic, hvis du må vente 20 min. i telefonkø, så er sannsynlig det toget gått..

Endret 11.05.2010 14:12 av CatchTrader
Phoebus
11.05.2010 17:17
#9080

Man handler bare ikke aksjer gjennom Skandiabanken. Flytt til Nornet og behold lønnskontoen i Skandiabanken.
Villfar
11.05.2010 22:12
#6045

Ikke glem å geare 1-2 mill om dagen gjennom Nordnet.
uptrade
11.05.2010 22:36
#1389

Scrilla:
Fint om du holder oss oppdatert på hvordan det ender. Vurderer snart å ta en alvorsnakk med det neste gang systemet er på tur.
Har heldigvis ikke lidd noen store tap på det, men en bitter dag, så går det åt skogen.
CatchTrader
11.05.2010 23:43
#46

Jeg pratet litt med Skandiabanken igjen i dag, hvor jeg spurte om fremtidsplan
for traderen.

"Det er lagt av store ressurser for å øke stabiliteten på traderen og vi vil
komme med nye og utbedrede versjoner av denne etterhvert"

Høres fint ut.
Pathfinder
12.05.2010 21:00
#4877

Håløst å kreve erstatning fordi traderen ikke virker. At it-teknologi ikke virker er noe man å ta høyde for. Ordrene kan dessuten ringes inn.

Og selvfølgelig: dersom du trader mye er det vel greit å ha to nettmeglere for å unngå problemer dersom den ene svikter.
Epona
13.05.2010 14:28
#3040

Slutter man med trading er problemet løst;-)

(Handler aksjer ordinært gjennom SkandiaBanken).
howi
30.05.2011 16:27
#3981

er skandiabanken nede ?
Phoebus
26.11.2012 14:30
#10329

Er det flere som ikke kommer inn?
Senior Member
26.11.2012 17:09
#3497

Jasså, du slit? Eg har ikkje slike skavankar, enno. Men eg har sympati.

Du kan jo freiste å legge han dubbelt og pisse han inn?

Varsling på tema     Varsling på stikkord




StockTalk er en tjeneste levert av Kreateam Consult AS. Orgnr. 911 839 806 MVA
Adresse: Postboks 39 Holmlia, 1201 Oslo. Email: st@stocktalk.no Tlf. 40 07 31 70
Kontakt oss | Hjelp | Regler | Sett som startside | Legg til favoritter