Jeg har et dypt innleg her og min reise på ST. Pusjt så var det borte og det var sikkert like greit. Jeg sier bare terapi og at jeg berget meg på empatien fra dere. Innlegget jeg skrev var gjennomptnkt, men nå glemt. Jeg har jo rundet de 60. Les Finn Bjeks bok om det. Jeg tar kun et kaptil om dagen.
Jeg sender den videre til Sandvigen bo og omsorg. Det er nok flere enn cHANG som glede av den der.
Men der tror jeg ikke cHANG er. Han er jo Adonisen vår, gutten som får oss til å føle oss som menn og gladiatorer. Eller " We are the Champions, myh friend"
Jeg elsker dere alle og av de som er igjen og mange som jeg nå kjenner utenom her, jeg er i ferd med å gli vekk fra ST, men glem meg aldri. Jer er ikke syk og vil alltid være her så lenge stedet nettstedet lever. Jeg er i ferd med å bli frisk! Actually, I'm cured.
Noen ganger luer jeg på på som er driverne til noe av netttsides sider. Det er bare ikke engelen meg. Jeg som gjør noen glad hver dag og viser anstendighet. Shame til de av dere som skriver stygt! Dårlige vitser er greit, men toleranse skal vises på strenger jeg skriver på.
Dust sier dere kankjse. Da tar dere fullstendig feil!
Hva er det viktigste i verden. Reprodusering. Og vi normenn må la spremene flyte fritt. Vi er jo i undertall i Norge leste jeg et sted. Sikkert fakes news.
Men dette er ekte.
Prinsen (barnebarn på 5) og Prinsessen og jeg var på skitur der i skogen vår ganske tidlig og iskaldt. Stand, hysj og vi listet oss bort til henne i standen. Jeg sier JA! Fytti der lå det en orrhøne i dokk 5 meter fra oss.
EN JEGER VAR FØDT!
Stor dag for Prinswessen og meg. Tipper det blir og(e)så for min Prins! Han er som snytt ut av moren og av meg.For en tur, men gld jeg hadde en gqmmel 4 hjuling som tok oss hjem. 15 cm. Min gmle Xttrail klarte det.