Behandler innhold .. vennligst vent..

Changes
20:53
06.08.2018
#27333

Pokker!

Jeg er avslørt...
andy30
20:56
06.08.2018
#2047



Endret 20:56 06.08.2018 av andy30
mats2005
22:00
06.08.2018
#13407

Erru havna på meth-kjøret igjen andy?
andy30
23:56
06.08.2018
#2048

Lære aldri.
renud
00:35
07.08.2018
#17126

Hva var det andy avslørte?
andy30
07:27
07.08.2018
#2049

En siste selfi, takk for alt.


Changes
20:01
08.08.2018
#27348

Dette ser ut som et bilde der Durex skulle stå i baren, men kom for sent.
oge
00:10
26.12.2018
#18520

Jeg har et dypt innleg her og min reise på ST. Pusjt så var det borte og det var sikkert like greit. Jeg sier bare terapi og at jeg berget meg på empatien fra dere. Innlegget jeg skrev var gjennomptnkt, men nå glemt. Jeg har jo rundet de 60. Les Finn Bjeks bok om det. Jeg tar kun et kaptil om dagen.

Noen som gidder kjøpe fyrverkeri til nyttår?
tas1
00:25
26.12.2018
#14116

Nesten pussig å tenke på at du kunne vært guttungen til både chang og yamaha.
yemaya 2
00:28
26.12.2018
#9709

Ja, jeg debuterte da jeg var 5, Chang da han var 39.

Endret 00:32 26.12.2018 av yemaya 2
tas1
00:33
26.12.2018
#14117

Håper du likte gjenbruk-presangen du fikk oge..



yemaya 2
00:35
26.12.2018
#9710

Jeg må svare for Chang, for på Sandvigen bo og omsorg senter så slås WIFI av ved leggetid kl 19
yemaya 2
00:47
26.12.2018
#9711

Men tassen da, oge driver ikke med slikt.
Det der må være noe fra din private instagramkonto.
tas1
00:50
26.12.2018
#14118

Han får gi hu videre til deg da.... som vandregave.
Eg fekk ho hjå chang i 63' (året han og kveita hadde gullbryllup).
oge
00:59
27.12.2018
#18522

Jeg sender den videre til Sandvigen bo og omsorg. Det er nok flere enn cHANG som glede av den der.

Men der tror jeg ikke cHANG er. Han er jo Adonisen vår, gutten som får oss til å føle oss som menn og gladiatorer. Eller " We are the Champions, myh friend"

Jeg elsker dere alle og av de som er igjen og mange som jeg nå kjenner utenom her, jeg er i ferd med å gli vekk fra ST, men glem meg aldri. Jer er ikke syk og vil alltid være her så lenge stedet nettstedet lever. Jeg er i ferd med å bli frisk! Actually, I'm cured.
andy30
22:20
09.01.2019
#2688

MK glimrer med sitt fravær. Det er kanskje en grunn?


andy30
23:35
10.01.2019
#2694


andy30
23:59
12.01.2019
#2711


andy30
23:14
13.01.2019
#2719


oge
22:42
26.01.2019
#18532

Noen ganger luer jeg på på som er driverne til noe av netttsides sider. Det er bare ikke engelen meg. Jeg som gjør noen glad hver dag og viser anstendighet. Shame til de av dere som skriver stygt! Dårlige vitser er greit, men toleranse skal vises på strenger jeg skriver på.

Dust sier dere kankjse. Da tar dere fullstendig feil!

Hva er det viktigste i verden. Reprodusering. Og vi normenn må la spremene flyte fritt. Vi er jo i undertall i Norge leste jeg et sted. Sikkert fakes news.
Men dette er ekte.

Prinsen (barnebarn på 5) og Prinsessen og jeg var på skitur der i skogen vår ganske tidlig og iskaldt. Stand, hysj og vi listet oss bort til henne i standen. Jeg sier JA! Fytti der lå det en orrhøne i dokk 5 meter fra oss.

EN JEGER VAR FØDT!
Stor dag for Prinswessen og meg. Tipper det blir og(e)så for min Prins! Han er som snytt ut av moren og av meg.For en tur, men gld jeg hadde en gqmmel 4 hjuling som tok oss hjem. 15 cm. Min gmle Xttrail klarte det.
oge
22:48
26.01.2019
#18533

Jeg elsker dere alle. Hver og en avdere har betydd mye for min overlevelse som går bra:))
tas1
23:50
07.02.2020
#14421

tas1
00:21
25.10.2025
#18211

Changes
10:23
25.10.2025
#32871

Tassen selger dette juleheftet frå 1986.

50 krone



Endret 10:24 25.10.2025 av Changes
Rune Hansen
03:22
26.10.2025
#11830

Den ene lange timen mellom klokka 2 og 2 er så kjedelig.
Man kommer seg ikke videre i livet som vanlig.
Nytt innlegg