yemaya 2
21:37 29.10.2025 #14478
|
Det er kjent at Chang er et voldtektsbarn. Jeg vet, fordi jeg voldtok hans mor. Nå raser det en debatt i samfunnet om voldtektsfostre bør drepes. Jeg mener nei. Changs mor sto for det samme.
Jeg vil dra debatten ett skritt videre, burde Changs mor beskytte fosteret dersom jeg var en neger. Hvilket jeg kanskje har blitt.
Endret 21:37 29.10.2025 av yemaya 2 |
Rune Hansen
21:45 29.10.2025 #11834
|
Strittet moren hans mye imot under unnfangelsen? |
yemaya 2
21:56 29.10.2025 #14480
|
Jeg tror hun nøt det, kvinner er annerledes nå. Du vet vel mer om det, som nåtidens kvinne, dog i en fremmed kropp.
Endret 22:00 29.10.2025 av yemaya 2 |
yemaya 2
22:13 29.10.2025 #14481
|
Den gang var kvinnen, til mannens velbehag, underlagt mannen. |
yemaya 2
22:16 29.10.2025 #14482
|
Nå er det tilfelle kun blant muslimer og i enkelte andre afrikanske land.
I blant tenker jeg på å konvertere. |
Changes
20:14 30.10.2025 #32873
|
re:yemaya 2 #14478
Det er ikkje fyrste gongen at ein (liten) mann freistar gjere seg store sjølvportrett.Det vert som han sa :Han såg at grannen hadde fått seg hagenisse: "Ein slik vil eg og ha, men den skal vere større." |
Rune Hansen
20:25 30.10.2025 #11835
|
Changes har imponerende hele 32873 innlegg på StockTalk.
Har du vurdert å gi ut en bok med alle innleggene i med tittelen: Pisspreik fra A til Å.
Står du på så kan du nå julesalget og håve inn utallige kroner.
(Jeg skal bare ha 35% av overskuddet i tipshonorar.) |
Changes
22:34 30.10.2025 #32874
|
re:Rune Hansen #11835
Hei, Runa.
Tazte priv? |
Rune Hansen
08:44 31.10.2025 #11837
|
re:Changes #32874
Ring meg direkte på +234 1 4234337 |
yemaya 2
20:18 31.10.2025 #14483
|
Hm... Det nummeret er fra Kano, i nord, muslim land. Har Fr Hansen allerede konvertert? |
Rune Hansen
18:44 03.11.2025 #11841
|
re:yemaya 2 #14483
Jeg har valgt en karriere som hore i Nigeria. |
Changes
01:52 04.11.2025 #32877
|
re:Rune Hansen #11841
Det er ikke mange horer, world wide, som tar mer ræv enn Jeremias.
Selv ei Nigeriahore vil komme til kort der. |
Changes
02:00 04.11.2025 #32878
|
re:Rune Hansen #11841
Jeremias favner bredt. Han tar hvem det skal være. Uten siskusjon. Jeg har sett ham i aksjon med indianere, negros, samer, white trash, asiater og latinos. |
Changes
02:07 04.11.2025 #32879
|
Og han krevde ikke 5 flate øre av noen, for å grave opp hollet demses. Han gjorde det av kjærlighet til yrket han er så glad i. |
Changes
02:31 04.11.2025 #32880
|
Den beste prostatamassasjen fikk jeg i Lagos. Ikke av de innfødte, men av hora fra Burkina Faso. Ei legendarisk hore, som ble multimillionær på sine ferdigheter.
Så der har du noe å strekke deg etter, Runa. |
Changes
23:33 05.11.2025 #32881
|
I går skulle jeg kjøpe billett til S-Bahn i Hamburg, stakk Visa-kortet inn i automaten, grep billetten og glemte kortet. Senere på kvelden fikk jeg varsler om små, mystiske uttak og fikk sperret kortet cirka da 120 euro ble passer
t (det var kortversjonen, no pun intended, av den historien). Meeen - hold dere fast - i dag skulle jeg igjen kjøpe billett til S-Bahn. Da stakk jeg mitt Mastercard inn i en automat. Det var riktignok ikke så lett, men jeg fikk det inn, akkurat idet jeg så et lite skilt med påskriften "cash only".
Dermed måtte også dette kortet sperres, for det var umulig å få ut igjen. Nå er jeg FAST BESTEMT på ikke å stikke mitt American Express inn NOE STED, men om så likevel skulle skje, har jeg heldigvis alltid rikelig av kontanter på meg. |
yemaya 2
15:21 06.11.2025 #14495
|
Du er sikker på at det var en automat du stakk kortet inn i? |
Rune Hansen
16:32 06.11.2025 #11851
|
re:yemaya 2 #14495
På hvilken plass ligger du i aksjekonkurransen?
Endret 16:32 06.11.2025 av Rune Hansen |
yemaya 2
20:07 06.11.2025 #14496
|
På første plass tror jeg, lå i alle fall der med god margin sist jeg sjekket. |
Rune Hansen
20:41 06.11.2025 #11852
|
Ta en sjekk til du.....
Ha-ha-ha. |
yemaya 2
22:24 06.11.2025 #14497
|
Oi,har du satset på QEC,Thor Medical eller en annen drømmeaksje? |