Behandler innhold .. vennligst vent..

tas1
11:10
03.12.2025
#18250

Her har du et konfirmasjons bilde av chang.



Rune Hansen
12:05
03.12.2025
#11880

Han kan i alle fall ikke skryte av at konfirmasjonsdressen fortsatt passer.
Changes
20:41
03.12.2025
#32902

re:Rune Hansen #11880

Det er ingen som tar mer ræv enn Tassen. Det måtte i så fall være Toeren.
Men det skjer ikke. Så vi ønsker alle vel heim.
yemaya 2
21:04
03.12.2025
#14563

tassen og jeg er juniorer, Chang tar ræv med møkkagrep.
tas1
22:31
03.12.2025
#18252

Eg og Maya tek ræv i seilene.
yemaya 2
22:44
03.12.2025
#14565

Det blåser godt på Stadhavet.
Rune Hansen
10:23
04.12.2025
#11881

Dagens julequiz:

Bruker Changes den store eller den lille buttpluggen når han er på juleshopping på det lokale kjøpesenteret?
Changes
15:51
04.12.2025
#32903

re:Rune Hansen #11881

Får du trøbbel med hammeren, når du tar så mye hormoner?
Eller skar dem av deg rubb og stake, og drilla et nytt høl?
Rune Hansen
20:20
04.12.2025
#11883

Jeg har alltid vært ekstremt liten nedentil så når jeg skiftet kjønn ble den automatisk en klitoris uten inngrep.
yemaya 2
22:29
05.12.2025
#14567

Runa trenger ikke å være beskjeden, hennes klitoris er nok ikke mindre enn Changs hammer, som for øvrig ikke lenge kan karakteriseres som hammer; den har nå snarere en konsistens som en slimål.

Endret 22:33 05.12.2025 av yemaya 2
yemaya 2
22:35
05.12.2025
#14568

Sammen kunne de bli et vakkert par på vei inn i evigheten.
yemaya 2
23:09
05.12.2025
#14569

Runa er vel avledet av Randi

https://www.youtube.com/watch?v=rvbkK8lk9pQ
yemaya 2
00:50
06.12.2025
#14570

Så dette er vel Runa og Chang anno 1982, mon tro hvor de er nå?
yemaya 2
22:19
18.12.2025
#14612

Jeg kjøpte ny advent stjerne til vinduet i dag, på Clas Ohlson. Lyset var gått i den gamle.
Nett lite pentagram, med prismer og energieffektive LED lys for å verne om klimaet.
Men da jeg hengte den opp vendte spissen i pentagrammet ned.
Det har jeg lært at symboliser dyret iJohannes åpenbaring, og slikt kan en ikke ha i vinduet i juletida.
Da kan alskens hedninger banke på døra, til og med Chang.
Jeg fikk montert en tråd i en av spissene, så nå henger den med spissen opp.
Nå blir det julefred.
yemaya 2
22:28
18.12.2025
#14613

Men jeg ser at om man kjøper stjernen som bordmodell så står den med spissen opp.
Så Clas Ohlson har ikke viet seg til Antikrist, det skyldes kun uvitenhet.
Changes
11:48
19.12.2025
#32914

re:yemaya 2 #14613

Her er et potensielt juleeventyr. Hvis man faster en uke, og så spiser en eske Sfinx Konfekt på 10 minutter.
Hvor lang tid tar det før den Sfinxen setter seg i ræven og endrer et avbalansert anus til en hysterisk sprutræv?
yemaya 2
14:06
19.12.2025
#14616

Hva vet jeg?
Men du taler av erfaring.
Rune Hansen
14:41
19.12.2025
#11895

Her kan dere lese dere opp på brann i ræva...

Endret 14:43 19.12.2025 av Rune Hansen
yemaya 2
21:59
19.12.2025
#14617

I julen skal vi være mer opptatt av det som tas inn enn av det som utsondres. Mye av det sistnevnte er djevelens verk.
yemaya 2
22:17
19.12.2025
#14618

Dog,i utgangspunktet hadde vi en stall og et barn, født av en kjødelig jomfru, med hennes legale ektemann som forløser.
Over stallen er det bygget et kjøpesenter der vi kjøper verdiløse glassperler til våre barn for å minnes jomfruens enebarn, mens profitørene velter seg i svinefett, brennevin og hor.
Et hakk bedre er de på fora som kun konsentrerer seg om anus sine dufter.
yemaya 2
22:31
19.12.2025
#14619

Hvor er du i dette menasjeriet?
Changes
22:50
19.12.2025
#32915

Jeg synes ikke de metabolske årsaker til rævfossen er interessante. Jeg er kun opptatt av horologi. Tid er penger, og kan måles.

Så kutt ut pissepreiket, og svar på det jeg spør om.

Endret 22:55 19.12.2025 av Changes
yemaya 2
00:08
20.12.2025
#14620

Du, med ditt mesterbrev i hor,, har ingen rett til å definere reglene i spørsmål hva gjelder menneskets frelse.
yemaya 2
00:24
20.12.2025
#14621

Mitt spørsmål til deg kan virke enkelt, men svaret kan kreve en oppklaring.
Er du dyret?
tas1
18:32
21.12.2025
#18275

Nytt innlegg