Beins
20:39 03.01.2026 #22358
|
Det var ei ofseleg hending for augnelækjaren. Ein skulle tru desse folka var i Vikingtida, slik dei fôr seg åt. Eg las om slikt i islandssogene før i tida. Þorgeir Hávarsson stod modelle for desse to karane for fleire hundre år sidan.
Elles må det vere ei avstengd bygd med gener av det sære aggressive slaget. |
yemaya 2
21:43 03.01.2026 #14658
|
re:Changes #32925
Takk for uvurderlig støtte. Jeg er 100% enig i dine betraktninger. |
Changes
22:24 03.01.2026 #32928
|
re:yemaya 2 #14658
Jeg kan for øvrig opplyse at Tassen satt på dass, og drakk 3 Gin Fizz, mean Kongen holdt tale. |
yemaya 2
22:26 03.01.2026 #14659
|
Et sikkert nødvendig, men foran alt, et fornuftig valg. |
yemaya 2
22:30 03.01.2026 #14660
|
re:Changes #32928
Men hvordan vet du hvormye han drakk, har du installert overvåknings kamera? |
yemaya 2
22:31 03.01.2026 #14661
|
Og du satt og så på tassen drite mens Støre holdt sin tale? |
yemaya 2
22:32 03.01.2026 #14662
|
Fikk du ståpikk av det, eller er de tider forbi? |
tas1
22:49 03.01.2026 #18299
|
Eg er lam i begge albogane. |
Changes
23:22 03.01.2026 #32929
|
re:yemaya 2 #14662
Tassen fortalte det. Hva Tassen gjorde når Støre holdt tale er jeg ikke kjent med. Du kan jo spørre ham. |
yemaya 2
17:42 04.01.2026 #14663
|
re:Changes #32929
Jeg ser du gjør et nummer i at jeg forvekslet Støre med Kongen. Det er latterlig, de er konger på hver sin haug.
Eller er ditt svar ytterst defaitistisk, alle vet at tassen ikke er troverdig, ikke minst du om sliter på garden han uten annen lønn enn flatbrød og en skvett hjemmebrent. . |
Changes
11:45 05.01.2026 #32930
|
Her var det mange tåpelige kommentarer på tråden som trolig er toerens suverent beste, så langt.
Jeg tør minne om at Toeren har vert både pastor, pornograf og en betydelig forretningsmann.
Hans betraktninger fortjener et snev av vennlighet og respekt! |
yemaya 2
18:51 05.01.2026 #14667
|
Kloke ord fra drengen.
Det finnes noe intelligens selv blant tjenerskapet.
Endret 18:53 05.01.2026 av yemaya 2 |
Changes
22:27 05.01.2026 #32931
|
re:yemaya 2 #14667
Ja. Du har hatt en fasinerende karriære. Først ble du multimillionær på å kringkaste at man kan bli blind av å se på porno. Så ble du pornograf og tidoblet formuen på ditt pornoimperium.
Det er åpenbart at det var i Pastorgjerningen, at du fikk øynene opp for hvor store penger du kunne gjøre som pornograf. For et forretningstalent vi er vitne til på fora.
Endret 22:31 05.01.2026 av Changes |
Changes
21:28 09.01.2026 #32933
|

|
Rune Hansen
21:32 09.01.2026 #11906
|
148kg. Er det med eller uten ereksjon? |
Changes
13:09 13.01.2026 #32936
|
Herr Hansen jobbet i Sverige på 90-tallet, og han satt sine spor.

|
Changes
21:02 15.01.2026 #32939
|

|
Changes
20:12 16.01.2026 #32941
|

|
Changes
20:46 17.01.2026 #32943
|
Dette bildet minner meg om da jeg var byens ubestridte sexsymbol. Og det er ikke veldig lenge siden. |
yemaya 2
21:38 17.01.2026 #14684
|
Det må ha vore sist på 60 tallet, den gongen mora hennar jobba på Strandkaien. Er du far hennar? |
Changes
22:52 17.01.2026 #32944
|
re:yemaya 2 #14684
Du tenker nok på Tassen. Han var ubemidlet på 60 og 70-tallet. Helt frem til han fikk farsaven i 82. Før det grein han seg til ligg med horene på Strandkaien. Og det funka hver gang. Tassen var godt likt av horene i Bergen. |
Changes
20:33 21.01.2026 #32945
|

|
yemaya 2
22:44 21.01.2026 #14692
|
Er det din sønn eller din datter? Og hvilken arme sverger hen troskap til? |
yemaya 2
22:46 21.01.2026 #14693
|
Mitt råd til hen er: Don't follow leaders. |
yemaya 2
22:53 21.01.2026 #14694
|
Hvis deter din datter så
har hun en enorm klitoris |